Education
Movement
Joy
Organic
Yoga

Yoga

Druhov a štýlov jogy existuje veľké množstvo (nehovoriac o štýle vedenia lekcií) na to, aby si vybral naozaj každý.

Ak vás baví dynamické lekcie, alebo chcete zhodiť prebytočné kilogramy, budú pre vás vhodné lekcie Asthanga alebo Vinyasa flow jogy, kde sa vykonáva pozície v dynamickom slede. Pozícia na seba plynulo nadväzujú a tvoria neprerušovanú, plynulú zostavu

Veľa "západných" štýlov jogy vychádza z tzv. Hatha jogy. "Klasická" joga zameraná na správne prevedenie pozícií (ásan), zaraďuje naťahovacie aj silové pozície (veľa záleží na spôsobov vedenia jednotlivých lektorov). V hatha joge sa stretneme aj s nácvikom dychových techník (pránájáma).

Veľa ľudí prichádza na jogu vo chvíli, keď ich trápia bolesti chrbta, alebo keď dlhšiu dobu nešportovali a cíti, ako im telo postupne tuhne a chátra. V takom prípade je najlepšie začať lekciami jogy pre začiatočníkov, popr. inak nazvané lekcie (Jóga na každý deň, jóga pre zdravý chrbát, atď.), na ktoré môžu ísť aj tí, čo majú rôzne zdravotné obmedzenia.

Ak máte veľmi špecifické obmedzenia a chcete mať istotu, že bude mať cvičenie účinok na ich nápravu, istotou je kvalitný osobný tréner, ktorý vám pripraví zostavu presne podľa vašich potrieb.

Aktuálne ponúkame:

- Hatha Jóga na každý deň - ranná, večerná

 

Pilates

 

Je systém založený na najprirodzenejšej funkcii tela - pohybu. Pilates spája východný prístup k cvičeniu (jogu) a západný (gymnastiku a fitnes) do jedného celku. Pilates je forma cvičenia podobná bojovým umeníam, či tancu, ktorú je potrebné zdokonaľovať každodenným tréningom.

Vyššie sebavedomie, pevné zdravie a dlhší život sú dobrými  dôvodmi k cvičeniu. Najsilnejším podnetom je však pohyb samotný, pretože v ideálnom prípade je to príjemná a povzbudzujúca činnosť. Toto sú základné myšlienky, na ktorých Joseph Pilates založil svoje cvičebné postupy. Miesto monotónneho a mechanického opakovania cvikov budete vykonávať obmedzený počet zložitejších pohybov s cieľom zdokonaliť každý detail. Zapojením nielen fyzických, ale aj psychických síl dosiahnete efektívneho a vyváženého tréningu. Existuje rad variant od rehabilitačnej zostavy po Pilates s fitloptou. Najdôležitejšie však je, aby vás cvičenie bavilo a prinášalo vám výsledky.

"Základné právo, ktoré získava človek pri narodení, je právo na fyzickú dokonalosť."

Joseph Hubertus Pilates

 

 

 

Plates 1 pre začiatočníkov

- nácvik správneho postoja a základné posilňovanie (základná zostava) na podložke

Využitie pomôcok - overball

 

Pilates 2 pre mierne a stredne pokročilých

- tvarovanie a posilňovanie tela v stoji, v leže na boku, základy baletu

Využitie pomôcok - ľahké činky, fitlopta, odporové gumy